måndag, september 18, 2017

Vecka 38, sfär :


Medans maten stod på värmning tog jag mig en värmare på balkongen...

MÅNDAGENS: / köttbullar i svart vinbärsgräddig sås /



En ny porttelefon är på gång någon gång--- under tiden--- var det väldigt jobbigt även för matleveranserna... fast jag tog mig en värktablett och lite voltarén efteråt... Jag äter inte ofta värktabletter.

Efter att ett ärende (byta ut en gammal kvarglömd femhundrakronorssedel som kilat sig in här i hemmet - förövrigt rör oss inte med fysiska pengar - nog därför det blev som det blev - rörigt)  blev inställt av för mycket rörig trafik vid sankt Sigfridsplan, sååå bar vägarna sedan ut... och här var det för många svampplockare, men  även om jyckarna kom på inkallning... så det var bara att trava hemåt igen.


Avslappnad och skön bloggas det för att ge mig ut i seriesfären  "billions" säsong 2...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥