torsdag, september 21, 2017

VECKA 38, BOSCH - pro animal :

BOSCH dammsugare är i städskåpet och gick in ännu bättre än den förra... hela slangen kan dessutom sitta fast...
Sova först och under Torsdagen skall denna testas... ser ganska bra ut på golven... så det blir perfekt med en mjukstart.
Den är köpt på  elgiganten...

ONSDAGENS: / tonfisksallad och lite av varje (hemmagjort) /

Fick knappt andrum mer än att sätta upp håret... och lite kaffe...





Jag har tagit mig en värktablett och även smort in mig med voltarén för att sova riktigt gott... Jag har sådan värk att jag vill bara skrika... Det låter hemskt, men inte riktigt sååå illa, men jag mår såpass bättre att jag vet vad jag gör... Jag är ruskigt trött och längtar in till sängen.
jag känner mig så mycket skönare en stund efteråt.
Torsdagen som är städdag kommer bli något lugnare då det ser ganska fint ut här ändå...



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥