tisdag, december 30, 2008

... det närmar sig snart...

Jorå... 43 år på Onsdag då... och allt är inhandlat och det lär bli en överraskning för den mat jag valt är kanske inte vad man brukar ha, men årets sista dag, min födelsedag och en sista önskning lär ni bli varse med på Nyårsafton här i bloggen... Jag kände att jag ville nått helt annat och inte traditionellt, men ändå fira... Idag rastade jag hundarna tidigt på morgonen vid mitt "smultronställe och det var ett tag sedan för att just slippa smällarna som börjar på kvällarna... frosten låg vit på marken, luften torr och vinterljuset sken och jag andades in den förhoppningsvisa friska luften och kinderna blev lite smått rosenröda... Hundarna var lyckligt lösa och detta är också deras favorit tillhåll. Får se nu idag tisdag hur det blir... sova ut ska jag, men är det mörkt då går jag inte in i skogen för då får det bli gatorna kring bostadsområdet som är upplysta! Och självaste Nyårsafton vågar jag nog inte rasta hundarna för just fyverkerierna, som också i vissa fall missbrukas... men, men...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥