fredag, september 05, 2008

HELGEN

Vaknade och tog det lugnt... och gick sedan någon långpromenad på ca någon timma, tog mig ett äpple... och beställde kebabsallad med lättöl från Via Veneto. Just nu skriver jag blogg och surfandet just nu är väldigt liten för jag tänkte vila mig och hundarna lite. Surfning och lite av varje har jag alltid med ändå framöver.

Mina föräldrar hämtar Gert framåt eftermiddag och då travar han in här...

Senare ikväll blir det soppa: buljong, fisk, paprika, potatis, tomat, lök, eventuellt pyttelite ris i och vatten som får kokas och puttra på svag värme. Och en macka.

Så det blir en lugn helg för mig med promenader med hundar och lite handling på vårt torg här utanför vid Konsum. Inga tider och inget spring! Bara sköööööönt!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥