fredag, augusti 22, 2008

ENSAM

Att skriva av sig är skönt och lugnande om man riktigt skriver av sig sina känslor... och just det man känner. Ensam är två ord och har två betydelser: @ det ena är ensamhet i sin egen ensamhet för sig själv: t ex att skriva av sig. @ det andra är ensamheten i ett förhållande. ... för mig är det mera givande då, att just bara vara ENSAM Så klart singelliv är en form av ensamhet som nästan måste vara rogivande ibland. Men allt har sin baksida. Just nu känner jag för positivt ENSAM såsom att skriva av mig. Och få gör nått med hundarna imorgon! Relationer är det verkligen något som passar mig? Egentligen inte och tydligen inte. Jag vill LEVA ANDAS & NJUTA... Det är inte så att jag inte vill bli störd och att någon stör mig. Men ibland är ensam ett behov det med som ingår i själva ordet LEVA!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥