måndag, januari 26, 2015

Nattblogg - GODER NATT:











Unde kvällen/nattens gång inne i hobbyrummet.







Här utanför vår port är det närapå eller en anings mera synlig sådan svarthalka, men när jag tog långpromenaden var det en anings svag dimma och hård snö på stigarna. 
Månens kraftiga ljussken lyste upp den vita snön och jag slapp att plocka fram min ficklampa, trots svag dimma kunde jag se rätt så bra där ute i mörktret.


En lugn Söndag blev det... Just nu ser det ut som att det som är is utanför vår port smälter bort. Fast det får väl bli som det blir denna årstid.


Måndagen blir det akvarierengöring, avloppen i toan och tvättställ & diskställ.
Förövrigt ingen tvätt på gång. Det ser bra ut med detta denna vecka.
Jag har gjort klart veckoplaneringen på MAT.SE, så jag skall även göra klart MATHEM.SE.
Räkningarna är gjorda... skall bara kolla upp några matfakturor.


GODER NATT,



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥